Helt slut..

Hållt på sen 7 och få bort minsta lilla målarfärgsfläckar. Hållt på med kniven och lacknafta. Knappt hunnit äta. Först vid 10 fick jag mat i mig. Chicken nuggets, me like! Det enda jag sett på tv var solsidan, den e riktigt kul! Shit vad slut man kan bli..och packandet är inte klart ännu..gick iaf bra med första lasset. Pappa kom med semlor och mat=) och mamma fick jag pengar att köpa lite mer mat hehe dom e så söta så=)

Känns trist att flytta faktiskt. Kommer sakna Falun och lägenheten. Mkt. Men mitt jobb är ju i Rättvik och kan inte pendla för börjar ju 6 varje morgon då får det bli så här. Men det blir nog bra det också. Blir ju granne med en kompis också, det har jag aldrig varit. Det ska bli nice=)

Lyssnar lite på lugna favvosar. Mysigt. Min kvällsrutin tror jag hehe. Såg lite på Lets Dance också i bakgrunden. Gillar Mattias bäst där jag. Han är så snygg! Dessutom är han så jäkla lik en viss person..hehe dregel;) haha.

Pratat lite med Kjell på msn också om kryssningen. Se vart det bär av på lördagen. Är ju inte så mkt folk på lucky nuförtiden sen det blev gratis entré. Men festa ska vi iaf! Det visar sig sen vad det blir. Mina long island drinkar ska jag ha, mumma hehe.

Näe njuta lite av friden sen sussa. Hoppas jag kan sova inatt så jag slipper klådan. Fy.

Ha det fint!!


Kommentarer
Postat av: ella

ah ej kul flytta ut ju=)

men kul flytta in hihiih

jag e liiite lurig nu festar jag å joppe =)

kramis

2010-02-20 @ 01:39:42
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: ella

läget denna söndag??e d tomt i falun nu i lägenheten?

oj va d snöar??ska d ej va nog liksom...ej kul när allt ska smälta sen hehe våtdräkt på å simmfötter..kramis

2010-02-21 @ 13:02:42
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0