Måndag

Är tillbaks i Falun igen, bara över dan. Tvungen fixa nån grej här idag. Tillbaka till Rättvik imorn då jag ska jobba. Funderar fram och tillbaks när jag ska ta ledigt. Såå mkt att göra. Suck. Just nu känns det inte kul alls med nåt. Möjligtvis kryssningen då. Tack vare jag pratade med Sussa idag blev jag lite gladare iaf:) Det e nog det enda jag ser fram emot just nu.

Usch imorse var jag inte alls pigg på att stiga upp ur sängen. Men när är man det eg? haha. Men var värre imorse. Stackars Våfflan som ville mysa imorse, jag hade ingen lust med det direkt på morgonen, stackaren får uppleva mitt morgonhumör haha. Men chefen skämtade med mig på jobbet iaf, och fick beröm av arbetskollega. Sånt är alltid trevligt!

Kikat liten kortis på stan. Köpte en röd top med ett glatt ansikte på. Var bara tvungen köpa haha. 99 kostade den bara så:)

Inte varit hungrig alls på hela dan. Åt frukost hemma kl 5. Bara en macka. Sen har jag inte ätit på hela dan. Ska fixa lite strips bara. Min mat idag haha.

Känner inte alls för att flytta. Vill inte! men gjort är gjort..mitt jobb finns ju i Rättvik. Men känns ändå så tomt på nåt konstigt sätt. Fy vad ledsen jag känner mig då..men får hoppas jag ska trivas där iaf. Har ju päronen och vänner där.

nej se om jag får i mig nå mat...

Ha det!

Kommentarer
Postat av: ella

blir nog bra ska du se ju=)sov gott sen=)

2010-02-15 @ 22:17:22
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: ella

hur går d med allt ?packningen?

imorn storhandla å hämta paket=)wihoooo

å köpa hem vin=)

kram å hoppas du mår bra=)

2010-02-17 @ 13:44:29
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Johanna

hej gumman vad kul att du har en blogg också. vi måste ses snart kraaam

2010-02-17 @ 20:43:57
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0