Mkt att göra..

kan man minst sagt säga..tagit ledig torsdag och fredag iaf. Så försökt få bort lite målarfärg på lister och så med lacknafta. Fortsätta imorgon..Känner mig ganska så slut nu..fick iaf sova ca två timmar efter jobbet. Härligt! Det behövdes! Blev en kort vända på stan. Köpte med mig några ljus bara i dom rätta färgerna för mitt blivande vardagsrum:) Sen ett jätte sött diadem för bara en tia. Ett svart med en blomma på, so me hehe.

Käkat lite pizza, men shit vad mätt jag blev! Willys hämtpizza.inte såå wow men mätt blev man..

Suck, allt ska vara klart till helgen. Då kör vi två lass. Och allt städat. Ingen dans på rosor alls att flytta..men det måste ju göras. När jag flyttade från Uppsala så fixade vi alla möbler och städning på en dag plus inflyttning på samma dag. Så måste ju hinna.

Gillar chefen jag, speciellt när han är på det där skojhumöret hehe. Han höll på att skrämma ihjäl mig idag när han kom utfarandes igenom dörren:P

Packa lite mer och fixa med målarfärgen sen se nån film och äta min goda jordgubbschoklad. Mums! Imorgon blir det väl in till stan en vända och slita med allt här. Men får sova imorgon iaf, Gu så skönt!!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: ella

ej kul flytta ut men kul flytta in ju;)

sov sött;)m ska köpa lite vin sen på fredag hihih.längesen.gott ha hemma ju.

2010-02-17 @ 22:12:31
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0