Packa, sortera, slänga, städa...

Idag har jag varit hemma hela dagen och fixat. Blev en liten promenad på en timme när jag skulle på Ö&B. Meningen var att jag skulle gå hela vägen dit, men blev så mörkt och skog så blev en fegis och vände hehe. Men mamma sa att pappa sa vi kunde ta bilen dit ist när dom kommer till helgen. Tänkte in till stan idag, men kände inte jag skulle hinna. Så får ta det imorgon istället. Kanske fixar lite tacos då och tar ett glas rött vin och badar bubbelbad:) Och myser! Om jag hinner dvs..mkt kvar. Tur vi ska ta två lass iaf. Skönt vara för sig själv lite nu när man är ledig. Var så skönt att stiga upp halv 12 idag. Hihi lite skillnad på 5:P Brukar inte vakna så sent när jag är ledig, men behövde väl sömn kan jag tro.

Har hållt på hela dan. Så drygt. Inte sett på tv alls så nu behöver jag vila lite. Ska se en dvd snart. Först lyssna på lite musik och drömma mig bort som vanligt hehe. Inatt drömde jag om han igen..fattar inte, ska han alltid vara i min drömmar haha. Fast kanske beror på han finns mkt i mina tankar förstås hahah. Trevligt är det..inte att vakna förstås:P

Trevlig fredag!!




Kommentarer
Postat av: Johanna

ja det måste vi göra kram

2010-02-18 @ 23:08:42
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0