Söndag

Jahapp så var den helgen slut då..gått lika fort som vanligt. Upp 5 imorn igen. Suck vill int! Efter jobbet imorn blir det att låna ett släp av Roland sen köra ett lass fullt med möbler och lite annat smått och gott. Har jag ett lass klart iaf. Måste ta ledigt några dar från jobbet så jag kan vara i Falun hela tiden och städa och fixa. Allt måste ju vara klart till nästa helg i och med att jag ska på kryssning den 26e.

Har man sysslat med denna helg då? Varit i Falun och kikat runt i affärer och packat. Sen hem till päronen igen och kollade på melodifestivalen. Dom flesta låtar är ju skit, men ändå lite kul titta haha. Sen såg vi lite film igår. Dum och dummare. Sen nån kriminalserie,sen filmen jag hyrde från Falun. En rolig komedi så blev mkt skratt iaf haha. I fredags hade jag lite trevligt för mig själv med film och chicken nuggets. Mums! Blivit lite mkt av det goda nu, men det ska det bli ändring på!!

Se om man hinner styrketräna nåt ikväll då. Armarna iaf. Varit ute och gått i 1,5 timme iaf med mansen i skogen. Var mysigt. Solen sken och lagomt kallt.

Näe snart dags för lite mat. Fläskfilé, strips och beasås. Mumma ska de bli! Sen softa lite till nån rolig dvd. och kanske dagdrömma mig bort till lugna lovesongs:) älskar att dagdrömma hehe

Min kompis får nog komma hem idag. Hon har fått en dotter. Alicia=) Så skönt att allt har gått bra!! Lär ju se mkt av den tösen då jag blir granne med henne hihi. Redan skrivit om lilla Alicia men den bloggen ska jag ta bort så:P

Kram!


Kommentarer
Postat av: ella

mm hille e hemma nu=)

gott!!!maten alltså=)

2010-02-14 @ 20:37:54
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0