Happy!

Today I am happy, happy! Känns som att det kommer bli bra! tack vare mig =) Det gäller bara att satsa! Mkt som gäller nu, som det ska bli ändring på. Och det är ju en själv som måste fixa så att det sker! Allt går ju inte på en dag förstås, men ett steg i rätt riktning och det betyder mkt för mig.

Idag satt man ute och solade medan man fikade innan prefab. Så skönt!!Sen tog jag och mamsen en långpromenad efter jobbet. Träffade på Elisabeth här i byn som vi gick med hem. Hon berättade lite om sina söner. Kul höra lite om dom. Nu börjar det kännas att våren är på väg! Våren är min favoritårstid! sen sommar, sen höst och sist vinter.

Imorgon kommer syrran och Fred med Melker och Tilde och alla kissarna. Jag ska vara barnvakt i ca en vecka medan dom åker utomlands. Ja päronen hjälper ju till men det är ju alltid jag som får leka med dom hehe. Men dom är ju ganska stora nu. 5 och 10 tror jag dom är..haha men shit kommer inte ihåg det, fy på mig:P men nåt ditåt haha. Men är skoj att busa med dom :) Jag är ju en sån som älskar att busa och vara galen hehe. Men lite paus då och då kan vara trevligt om dom nu låter mig få det:P

Gillar Tommy på mitt jobb. Nån snällare får man leta efter. Han är alltid så himla artig om han ber en och gör man det så tackar han så snällt så. Sånt gillas!

Längtar till jag nått min idealvikt. Då jäklar! Men det gör jag enbart för min skull. Sussa var så gullig på kryssningen och sa att vart e du tjock nånstans? När jag sa jag skulle ner i vikt. Men gillar inte jag mig som jag är så spelar det ingen roll vad andra säger. Det viktiga är att jag är nöjd:)

Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: ella

nice!!! kul ju hihi

ja vår nu typ hehe blir ju bara finare å finare nu=)snart kan man öla å festa på ballen!ahhahahahahah

2010-03-08 @ 19:45:03
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Hille

När ska du kika på lgh?? Glöm inte mig!! =D O sen när du väl boat dig hit så måste vi börja ta dagliga långpromenader, myyyys!!! =D Ha så skoj med barnen nu under veckan, lek inte ihjäl dig bara, haha!



Puss o Kram

2010-03-09 @ 22:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0