Kollat lägenheten

Idag fick jag äntligen kolla på lägenheten. Gottfrid ringde så gick dit och kikade kl ett efter jobbet. Hille och Albin var med och kikade också =) Kul och se dom var himla längesen. Dessvärre så var inte Alicia med för hon var på BVC med sin pappa. Men det får bli snart =) Fick iaf se Hilles lägenhet och den var riktigt mysig!

Hatade tapeten i vardagsrummet. Hemska mönster och där sa han att dom inte skulle tapetsera om. Men i sovrummet skulle jag få nya tapeter om jag ville. OM jag ville haha. Köksluckorna var solgula. Och ett stort träd skymmer solen från balkongen. Inge kul ha en balkong som aldrig får sol. Han sa att dom kanske borde hugga ner trädet men det e stor skillnad på kanske borde och verkligen göra. Hmm jag vet inte om jag ska skriva nåt kontrakt...suck..enda fördelen var ju att det var så stort och sen skulle jag få en trevlig granne =) Men vet inte om jag kan bo så:( skulle spy på tapeten och köksluckorna. Måla om själv är nog uteslutet..leta vidare då. Lär ju ta år. Får väl bo kvar i rövarskogen hela mitt liv då haha. Fyy. När jag äntligen får en lägenhet så ska det vara så..jäkla idiot väljer såna tapeter. Till och med hyresvärden tyckte det. Ingen idé tjata om att få nya. Ett nej är ett nej:/

Träffade på Therese på konsum.Babblade lite. Skoj var i somras jag såg henne sist.

Ikväll har vi hyrt film. Final destination. Den senaste. Hoppas den är bra. Fick fel film i såg vi när vi kom hem, men pappa ska nog ner sen kan han byta.
Härlig dag annars. På väg till prefab satt mamsen och jag i solen och fikade. Så skönt! och har varit ute och åkt spark med barnen i en och en halv timme. Igår blev det också massa lek, helt slut nu så nu däckar jag nog i sängen haha.

Ska vila lite. Lär väl somna hehe.

trevlig kväll!
Kram



Kommentarer
Postat av: Hille

Synd m tapeten där men på någe vis borde man kunna fixa till det..o luckorna, jag kan hjälpa dig..=)=) Du får inte säga nej, vi ska ju vara grannar..o bättre den lgh iaf än att bo hemma, för skulle du vantrivas totalt kan du ju alltid ställa dig i kö igen då..=D Fast förstår inte vad den där Gottfrid tänker m riktigt, han e för gammal tror jag..Haha!Men bortser man från tapeten som ju iaf går att fixa så skulle lgh bli riktigt mysig=)=) O trädet borde inte skymma all sol, för solen e ju så pass stark så borde lysa igenom. O skulle den så kan vi alltid vräka ut oss på baksidan o sola våra umpor tillsammans..spec en viss vecka under sommaren..=D Nä, jag tycker du ska tacka ja, för allt går att fixa m små medel..o som sagt, jag kan hjälpa dig. Vi kan ha riktig målarverkstad!! =)=) Ska kolla på hyresgästföreningens sida ang tapeter om man inte har rätt att kräva neutrala väggar som nyinflyttad...



O kul att träffa dig också förresten. Ses snart tycker jag o ta en promenix o babbla av oss lite! =)



Puss o Kram

2010-03-12 @ 22:51:40
Postat av: ella

men blir ju bra oavsett ett träd hehe e ju apvarmt på sommaren rätt skönt me skugga kan ja lova=)

tapeter e trista ibland men kanske du får nya efter lite tjat ju=)

2010-03-16 @ 20:33:59
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0