Dålig update..

Jepp jag vet, jag har varit lite dålig med update på sista tiden men ibland har man helt enkelt ingen lust att skriva. Vet inte om jag har så mkt ork att skriva nu heller men lite kan jag väl få till:P

Orkar dock inte skriva om kryssningen nu, blir så mkt text då så men det kommer. Skoj var det iaf!=)

Har haft en lugn helg iaf. Skönt! Tror det behövdes sen förra helgen haha. Såg på andra chansen med päronen och hyrde film och åt gått. The orphan såg vi. Jätte bra film. Rekommenderas! Så spännande! massa promenader har vi tagit ocså i det sköna vädret. och solat har jag också hunnit gjort. Suttit på verandan med solen i ansiktet. Så nice! Och har nu hittat en ny favvokanal. TV 4 fakta. Riktigt intressanta program, sånt som hänt i verkligheten. Mordfall tex. Gillar att se sånt som hänt i verkligheten.

Blivit lite för mkt av all god mat och snacks men snart ska jag sätta igång med träningen och äta rätt. Men det är lättare att göra det när jag bor själv. Just nu bor jag ju hos päronen till första april. Och vi har ju alltid våra helger då vi bara måste äta lite extra och gått hehe. Det är ju egentligen inte så att jag inte rör på mig varje dag. För det gör jag ju varje dag i flera timmar utan det är maten som är problemet. Men ska bli ändring på det så man kan komma i bikinin i sommar haha. Om jag nu hittar nån som sitter snyggt. Har alltid problem att hitta rätt bikini. Att det ska vara så svårt då..men ett tag kvar ju hehe.

Känns som att allt går i snigelfart. Inget händer. Mitt liv står still. Vill att det ska gå framåt jue..men bara jag får min lägenhet så är det ett steg i rätt riktning iaf.

Söndag och jobb imorn. Tycker inte alls om söndag kvällar. Värre än själva måndagar egentligen. Upp 5 imorn. Så har man svårt att sova som det är alla söndagar..men finns ju alltid dom som har det värre får man ju tänka..

Hoppas ni haft en bra helg! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt med lugna helger=)

2010-03-08 @ 12:29:45
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0